Jom tengok yang ni pulak

Tahu tak kenapa wajah kita ada iras-iras ibu dan ayah kita ..? ♥

Tahu tak kenapa wajah kita ada iras-iras ibu dan ayah kita ..? ♥

Cuba check wajah kita mesti ada iras-iras ibu atau ayah kita atau kedua-duanya. Kalau takde iras2 diorang tu maksudnya anda bukan anak diorang..hehe gurau je. Kalau bayi yang baru lahir mesti kita tengok dia ikut wajah sape kan..Saya ikut iras mak saya yang lebih(orang cakap la). Korang pulak ikut siapa pulak?


I LOVE MY PARENTS 



Thank you for reading . Peace with love :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright© All Rights Reserved Adibah Khairuldin