Jom tengok yang ni pulak

Ikhlas dan jujur dalam menuntut ilmu

Assalamualaikum peeps!
Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Semalam bermulalah semester baru bagi pelajar universiti. Oleh itu bermulalah semester baruku iaitu semester 5. Semoga semester ini membuka lembaran baru, result baru, subjek baru, semangat baru, stress baru(erkk..). Sem ni semua subjek matematik(pengsan).

Kepada yang belum mengenaliku, aku belajar di UPM dalam bidang matematik, tahun 3(senior da), semester 5. Aku bukan ambik cikgu tau tapi pure matematik. Sebab semua ingat aku ambik pendidikan. Insya'Allah kalau ada rezeki aku aku pun nak jugak jadi cikgu. Doakan ye. 

Semoga aku dapat menempuh semester ini dengan ikhlas dan jujur serta nial Lillahi Ta'ala iaitu menuntut ilmu ini kerana Allah S.W.T. Tak ponteng kuliah. Selalu buat revision. 

P/s Doakan aku dapat 4 rata semester ini

Kbai


Thank you for reading . Peace with love :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright© All Rights Reserved Adibah Khairuldin