Jom tengok yang ni pulak

Telefon baru..woot woot SONY XPERIA ACRO S

Assalamualaikum,
Hari tu admin ada ceritakan yang admin nak beli telefon baru, 
lain yang nak dibeli lain pula yang dibeli.
Admin beli SONY XPERIA ACRO S
dah seminggu jugalah pakai telefon baru nih.
Ni lah telefon baruku

comel tak..
cantikkan

sejak beli tefon baru ni makan dengan telefon, tidur dengan telefon, mandipun dengan telefon.
Eh tak rosak ke kena air.
Wah inilah kelebihan telefon ni kalis air dan tahan habuk

muahaha suke giler.
specnya pon bole tahan la  dengan sistem operasi Android 4.0 Ice Cream Sandwich. Ianya mempunyai Realiti Paparan HDberukuran 4.3 inci dengan resolusi 1280 x 720 piksel, dijana oleh 1.5GHzpemproses dual core dan juga tahan air dan bukti habuk mengikut standard IP55dan IP57. Sony Xperia Acro S didatangkan dengan dua kamerakamera di hadapan 720p HD untuk sembang video manakala kamera di belakang 12megapiksel untuk gambar dan video. Model ini didatangkan dengan Sony NFC yang berasaskan teknologi SmartTAG serta terdapat tiga warna pilihan iaitu hitam, putih dan pink.

Apapon berbaloi la beli tepon nih. MOOD hepi lalala~

Thank you for reading . Peace with love :)

2 comments:

Anonymous said... Reply To This Comment

Warna ape?mine hitam

Adibah said... Reply To This Comment

@Anonymous kita punya warna putih..bila beli?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright© All Rights Reserved Adibah Khairuldin